W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem
enova365|SIMPLE.ERP|COMARCH ERP XL|COMARCH ERP OPTIMA|GCP|ITCube|OptiMED24|ESKULAP

Biuro rachunkowe



„Dobre narzędzia pracy to połowa sukcesu. Druga połowa to ciężka praca.”

– mówi Pani Agnieszka Gładysiak,
Właścicielka Biura Rachunkowego AGAR
 
O FIRMIE

Biuro Rachunkowe AGAR świadczy usługi księgowe głównie dla przedsiębiorców, jak i dla klientów nie będących podmiotami gospodarczymi. Oferta biura kierowana jest zarówno do sektora małych i średnich firm, ale właściciele nie boją się współpracy z dużymi firmami. Zakres działalności to:
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów,
  • pełna księgowość,
  • prowadzenie ewidencji VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • deklaracje ZUS i US,
  • usługi kadrowo-płacowe,
  • zeznania roczne.
To co wyróżnia AGAR na rynku usług księgowych to nieustanna praca nad ułatwieniem komunikacji pomiędzy biurem a klientami oraz dbałość o indywidualne potrzeby każdego kontrahenta.

Obecnie biuro działa w dwóch siedzibach:
  • w Poznaniu przy ul. Pietrusińskiego 34
  • w Baranowie, przy ul. Spokojnej 9.
SYTUACJA BIZNESOWA PRZED IMPLEMENTACJĄ SYSTEMU - WYZWANIA

Zanim AGAR zdecydował o wdrożeniu nowego programu, usługi wykonywano na mało ergonomicznym systemie, wymagającym wielu usprawnień firm trzecich oraz korzystano z aplikacji MS Excel. Powodowało to wielokrotnie zwiększenie nakładu czasu pracy, aby utrzymać standard świadczonych dotychczas usług. Jednak w tak zorganizowanym biurze, przy zwiększającej się systematycznie liczbie nowych klientów i otwartości na potrzeby klienta koniecznością była wymiana programu.

ROZWIĄZANIE

Prace nad wdrożeniem i uruchomieniem programu Comarch ERP OPTIMA zapoczątkowała analiza przedwdrożeniowa, którą przeprowadziła firma KONSULTANT KOMPUTER. Firma ta skonfigurowała program w taki sposób, aby wszystkie procesy zachodzące w firmie AGAR znalazły w nim odzwierciedlenie. Poza standardowymi modułami dla biura rachunkowego wdrożony został także Pulipt Menedżera, dający właścicielom obsługiwanych podmiotów dostęp do danych finansowych, kadrowych, handlowych i wielu innych o swojej firmie, poprzez przeglądarkę internetową.

Biuro Rachunkowe AGAR pracuje na programie OPTIMA od początku 2014 roku. Start nowego systemu poprzedzony był udanymi testami.

KORZYŚCI

Usprawnienia widoczne były od pierwszego dnia użytkowania systemu. Nowe oprogramowanie umożliwiło szybszą i precyzyjniejszą identyfikację potrzeb klientów, których liczba zaczęła się zwiększać. Po pierwszym roku pracy na Comarch ERP Optima liczba obsługiwanych podmiotów wzrosła o 20%.

Klienci mający dostęp do swoich danych poprzez Pulpit Menedżera przyzwyczaili się do samodzielnego kontrolowania sytuacji i tworzenia potrzebnych analiz i raportów. To z kolei dało pracownikom AGAR-u więcej czasu na wykonanie innych działań, takich jak pozyskiwanie nowych klientów.

Dzięki Comarch ERP Optima Biuro Agar promuje swoją markę na portalu iKsięgowość24, gdzie może tworzyć niepowtarzalną wizytówkę, prezentując swoje kompetencje i ofertę, pozwalając odnaleźć się nowym klientom.

„Tak jak nie ma idealnych ludzi, tak nie ma idealnych systemów. Jednak przy pomocy KONSULTANT KOMPUTER Sp. z o.o. dostosowaliśmy program Comarch ERP Optima do potrzeb naszego biura oraz naszych klientów.”

Jarosław Nowak – Biuro Rachunkowe AGAR
Wdrożone moduły Comarch ERP OPTIMA:
  • Biuro Rachunkowe
  • Księga Handlowa Plus i zwykła
  • Duże Kadry i Płace
  • Faktury
  • Księga Podatkowa
  • Środki Trwałe
  • CRM
  • Pulpit Menadżera
  • Kasa/Bank

Partnerzy