W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem
enova365|SIMPLE.ERP|COMARCH ERP XL|COMARCH ERP OPTIMA|GCP|ITCube|OptiMED24|ESKULAP

GreenMail24



System GreenMail24 udostępniany jest w modelu SaaS (Software as a Service). Taka konstrukcja rozwiązania sposobu świadczenia usługi oznacza, że zarówno aplikacja, jak i wszystkie komponenty potrzebne do jej funkcjonowania znajdują się na profesjonalnym, bezpiecznym i nowoczesnym technologicznie serwerze internetowym, a co za tym idzie wszyscy użytkownicy maja do niego dostęp za pośrednictwem Internetu. Model SaaS jest przeznaczony głównie dla firm, które nie chcą ponosić znacznych inwestycji w celu udostępniania swoim Kontrahentom, czy podmiotom współpracującym, elektronicznych dokumentów. W tym modelu całym procesem tworzenia, przyjmowania i dystrybucji oraz archiwizowania dokumentów elektronicznych zarządza system GreenMail24, a Klient rozliczany jest jedynie za ilość obsługiwanych dokumentów elektronicznych w skali miesiąca.

Podstawowa funkcjonalność systemu GreenMail24

System GreenMail24 to internetowa platforma w ramach której udostępnione są usługi dotyczące masowej generacji, obsługi i dystrybucji dokumentów elektronicznych. Aplikacja umożliwia między innymi:

  • Tworzenie dokumentów elektronicznych w postaci plików PDF i XML oraz opisujących je meta danych.
  • Szyfrowanie plików PDF hasłem.
  • Podpisywanie dokumentów elektronicznych podpisem kwalifikowanym oraz znakowanie ich kwalifikowanym znacznikiem czasu.
  • Weryfikację poprawności i ważności podpisu elektronicznego i znacznika czasu.
  • Wysyłanie dokumentów i śledzenie procesu doręczenia wraz z obsługą wysyłki zbiorczej ( jedno powiadomienie e-mail dla wielu faktur).
  • Odbieranie dokumentów wysyłanych przez dostawców/partnerów zarejestrowanych w systemie.
  • Raportowanie rezultatów dystrybucji dokumentów.
  • Archiwizację dokumentów wysłanych i odebranych.

Dystrybucja dokumentów w postaci elektronicznej może dotyczyć dokumentów finansowych (faktury, faktury proforma, faktury korygujące, ...), bilingowych (rachunki telefoniczne, rachunki za prąd, rachunki za gaz, ...), windykacyjnych (wezwania do zapłaty, ponaglenia, ...), sprzedażowych (umowy, aneksy, cenniki), marketingowych oraz wszystkich innych w zależności od potrzeb Klienta.

System GreenMail24 został zaprojektowany z przeznaczeniem do obsługi masowej dystrybucji e-dokumentów w ramach której mogą być dystrybuowane bardzo duże ilości dokumentów.

System GreenMail24 ma wbudowane wydajne mechanizmy w zakresie optymalizacji procesu podpisu i optymalizacji wysyłki z zastosowaniem metod kolejkowania, które gwarantują wydajny sposób dystrybucji e-dokumentów.

Partnerzy