Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
SIMPLE.ERP|COMARCH ERP XL|COMARCH ERP OPTIMA|OptiMED24|ESKULAP|GCP|SYMFONIA|ITCube|ENOVA365

Serwis i obsługa

Wdrożenie systemu ERP jest sporym wyzwaniem dla organizacji ponieważ jest to niewątpliwie rewolucja w procesach i funkcjonowaniu firmy. Rewolucja ta często spotyka się z barierą innowacyjną wśród członków danej organizacji, którzy swój styl pracy i sposób realizacji celów podporządkować muszą nowym założeniom informatycznym.

Wdrożenie systemu ERP zazwyczaj nie jest procesem skończonym tzn. mającym swój początek i koniec w określonej perspektywie czasowej.

Wdrożenie systemu ERP jest procesem permanentnym z uwagi na zmieniające się warunki wewnętrzne i zewnętrzne danej organizacji (np. modyfikacja procesów zachodzących w firmie, fluktuacja zasobów pracowniczych, rozwój firmy, pozyskiwanie nowych rynków, dywersyfikacja działalności).

Aby pomóc sprostać wyzwaniom jakie firmy stawiają sobie poprzez wdrażane systemy ERP oferujemy naszym Klientom obsługę posrzedażową polegającą na partnerskim, bieżącym kontakcie serwisowym. W ramach serwisu świadczymy między innymi takie usługi jak:
  • szkolenia użytkowników systemu
  • tworzenie dodatków programistycznych
  • aktualizacja nowych wersji systemów
  • doradztwo dot. modyfikacji procesów
  • opracowywanie nowych raportów
  • wdrażanie nowych modułów
Naszą propozycję serwisową dopasowujemy do indywidualnych preferencji Klienta.

Uwzględniamy w niej alternatywne rozwiązania, jak np:
  • wariant godzinowy rozliczanym w systemie miesięcznym
  • wariant ryczałtowy rozliczany w systemie kwartalnym lub miesięcznym.

Partnerzy